36 DAGAR KVAR TILL SOMMARLOV

Märks att man har varit sjuk, har inte riktigt den energi jag brukar ha. Så denna dag har varit lite seg. Gick till studioline och klippte mig och gjorde slingor efter skolan så nu är jag ljusare än igår. Mer blond :) Jag brukar alltid vara ganska så trött direkt efter skolan så jag höll på att somna där i frisörstolen, hahah jaja. Har pluggat lite spanska efter skolan och nu sitter jag och tittar på Sverige - Danmark, 2 - 0 tummen upp till det! Men det här ska vara en lätt match för Sverige. Har iaf kommit unnifunn med att singel livet börjar bli lite tråkigt, tänk att ha en pojkvän att mysa med när man är lite butter eller lite sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0