2 ÅR

Jag älskar dig och saknar dig, Farfar ♥


THE BEST PART OF ME WAS YOU

Skrev till mig ett MVG på biologi arbetet, känns bra! Prov imorgon i kemi, och en matte läxa tills på torsdag. Det är det ända jag har den här veckan. Skolan börjar nu chilla ner med prov och läxor. Är ju så att säga inte så där jätte långt kvar till jullov. Vill ha julafton och nyår nu! Mellandags rea är ju inte ett minus det heller. Lucian börjar närma sig, och övningarna i skolan rullar på. Även veckorna gör det, hela första terminen är snart gjord. Fick höra förut att sjuan går snabbt, åttan snabbare och nian bara försvinner. Stämmer helt och hållet. Skoldagen har mest bestått av flams från allas håll, chill de!

LET IT SNOW

Årets första snö föll på första advent, så passande :) Snön har jag ingenting emot, men slask däremot! Igår när jag vandra hem från bion, så var jag dyngsur som fötter för att det var slask, vill inte ha det!! Men idag verkar det ju va bättre när jag tittade ut genom fönstret, slask var det iaf inte :) Bion jag var på var Breaking Down part 1. Faktiskt så var den riktigt bra. Hade inte direkt nå förväntningar på den, och det är alltid bra att man inte har det. Men det var några stunder jag höll på att dö, för att det var så töntigt! haha. Vart en hemma dag för mig idag. Sov så jävla dåligt i natt. Så fort jag rörde på mig vakna jag, vilket ungefär var, var femte minut kändes det som. Mat nu!


SOMMAREN 2011 I BILDER - JUNI #9

Bad hos Fanny 28 Juni









Bror 18 år 28 Juni







JULMAT = INGET FÖR MIG

Tre köttbullar och en havremacka dimpade ner i min mage på julbordet. Julmat är inget för mig, dricker inte en must, hahah! Kräsen jag är. Men jag åt mig mätt innan jag vandrade dit, som tur var. Annars hade jag varit död vid det här laget. Hela kvällen spenderade jag in the ishall, lovar er att mina tår inte har fått tillbaka känseln. Skratt, skratt och skratt. Känns som om jag kommer att ha tränings i magen imorgon. Nu fick jag besök av min snutte till katt, goooos! Några avsnitt av The Hills innna jag somnar tycker jag låter fint!


SOMMAREN 2011 I BILDER JUNI #8

Midsommar 24 Juni - del 2











JAG HATAR ATT BLI KÄND SOM FLICKAN... !

Nu när jag har fått mina vitaminer och börjar bli piggare, då gick alla hem tidigt. Så nu sitter jag här hemma och är jätte pigg. Min dag har bestått av en massa saker, eller nej igentligen inte. Men känns så. Nu på kvällen eller ja hela dagen kan man säga har jag spenaderat med mina pussgurkor. Skulle jag göra utan er? Skulle definitivft inte va lika mycket skratt i min liv. Nej men ja... själv? hahahah, garv humör är jag på, men pappa halv sover så han kan jag ju inte skratta med, tråk! Bror min va på pellans så fick gå hela långa vägen hem från Vickan, fan långt de. Imorgon är det julmarknad i byn och sen efter det så blir det julbord med mamma släkten.


SOMMAREN 2011 I BILDER - JUNI #7

Midsommar 24 Juni












DIRTY DANCING IN THE MOONLIGHT

Och bitchblickarna bara rullar in! Hahah, snälla nån liksom. Rätt komiskt faktiskt, hahah! Spanskan gick sådär, men hallå det är ju spanska. Så vad hade man förväntat sig. Biologi arbetet fick jag ett VG på och imorgon blir det MVG frågor, vilket ja kommer att gå väääldigt dåligt känns det som eftersom jag fick order att inte plugga ett skit till det, jag ska fundera sa hon................ orka! Ska nog iaf läsa i boken en gång. Jaja, ska nog ta mig en dusch snart. Imorgon är det helg och jag hoppas att den bjuder på något bra.


SOMMAREN 2011 I BILDER - JUNI #6

Egypten 5 - 12 Juni - del 3








YOU MAKE ME HAPPY AND ANGRY AT THE SAME TIME ♥

Igår dagen gick åt att plugga, promenera, hockey och plugga igen. Våla vann men jag och Fanny va inte så insatta i hockeyn, mest prat och gäspningar från våran sida. Hk provet idag gick bra, eller ja det kände bra iaf. Plugga gjorde jag efter skolan, för ovanligthetens skull. Känns som om plugga är det enda ordet jag skiver nuförtiden, men det är ju typ bara det man gör om dagarna. Nu är mitt te i bra värme, så bäst att jag dricker det nu, för om jag väntar längre blir det kallt och då smakar det blää.

WE'LL WALK IN FIELDS OF GOLD

12 - 1 till Våla. Pinsamt dåligt av Tierp, men vad hade man förväntat sig? Har spenderat min kväll hemma hos Anton med Linn och Viktor. Glass, skratt och film, mysigt med andra ord. Sen har jag hunnit med att sovit i soffan också. Somna vid nio och sov en timme kanske eller mer, Ovanligt att jag somnar va? Blir snart lite arg på mig själv, fattar inte hur jag kan va så jävla trött jämt! Brist på någon vitamin kanske.... Utlandsresa planeras förfullt, gött å leva! Sömn vill mina ögon ha... ja ni hör, otroligt!




JAG BARA ÄLSKAR ATT HA EN BROR MED KÖRKORT!

Snart är det dags för hockey. Hoppas på vinst, fast det vet jag redan nu att det blir. Duschat, plockat i rummet, plattat håret, beställt klipp och sling tid. Så har min morgon ungefär sett ut. Totallt ointressant, men ändå.


IDAG ÄR EN BRA DAG

Tur att man har en sån fin och underbar mamma! Vi tjejer sa imorsé att vi ville gå och ett telefon samtal till mamma vid 10 och en timme senare hade vi fem biljetter till Avicii 2 mars, så jävla gööött! Förutom det så har jag haft sista delen av engelska provet idag och so provet. Biologin tar kol på mig, eller ja skolan tar kol på mig. VILL. HA. JULLOV. NU! Trött som en gås, och oth visar på min tv tills jag somnar. Så jag ska nog krypa ner nu. Godnatt!


SOMMAREN 2011 I BILDER - JUNI #5

Egypten 5 - 12 Juni - del 2









NÅGOT ATT LYSSNA PÅ MEDANS JAG PLUGGAR


KOM ÄNGLAR, KOM ÄLVOR DET BÖRJAR BLI KALLT

Trött på skolan, trött på byn, trött på vissa människor och trött på att det aldrig händer nått nu förtiden. Saknar sommaren nå sjukt!! Jag, Fanny och pappa åkte till Uppsala och mötte mamma vid Fyris. Öppet hus. Nu känns det ännu bättre att söka staylist :) Nu är det bara andra valet och tredje valet man måste tänka på, rätt skönt om jag säger så. Magen min vill ha nått att äta och ögonen vill sova. Blir en tidig kväll för mig idag. Det är något fel på mig tror jag, jämt trött och så fort jag lägger huvudet på en kudde så somnar jag. Är aldrig pigg längre, inte ens på helgerna.

Bilden som gjorde min Lördag, kan man säga ;)


LJUVLIG MUSIK I MINA ÖRON - TAKIDA/YOU LEARN


SOMMAREN 2011 I BILDER - JUNI #4

Egypten 5 - 12 Juni








MY DAD ROCKS THE WORLD, OCH HAN ÄR BÄST! ♥

Helgen går mot sitt slut, eller ja man kan nog säga att den redan är slut. Torsdags kväll vart det lite kaos här hemma pågrund av att jag inte hade nått att ha på mig till fredags kvällen. Så pappa och jag nio bussen in till stan på fredagsmorgonen och virra runt där tills tolv ungefär, inte hitta jag nått heller. Bara ett par svarta byxor, men det var ju inte det jag behövde, utan någon slags blus. Varför är det så att man aldrig hittar nått när man behöver, irriterande! Men i lördags så köpte jag tre tröjor och två linnen, hittar inget annat ord än behövligt :) Lena Ph showen var mycket bättre än jag trodde, skön kvinna! Idag är det som alla redan vet farsdag, grattis älskade pappa! ♥ Men som alla kanske inte vet så är det min farmors riktiga födelsedag idag, grattis kära farmor! ♥ Så idag har jag tjockat i mig tårta och en massa kakor, inte bra inte bra! Har hunnit med att rensa ur min graderob också, massa saker som jag inte kunde ha och en massa saker som jag inte vill använda längre togs bort. Sen la jag unnan alla sommarkläder, så nu är det mer plats i garderoben kan man ju säga.


Bild på pappa sen Egypten. Vill tillbaka nu!!


OCH SÅ VAR DET HELG, JA IAF FÖR MIN DEL

Så jävla gött med H E L G! Men så sitter man med läxor iaf, trött på biologin nu. Måste det jämt vara så mycket i skolan? Känns som att jag kommer att få ett av mina så kallade "tröttpåskolarbete" urbrott snart, speciellt nästa vecka, hur mycket som helst då för fan! Orkaaaaaa. Imorgon beger jag mig till sthlm och bor på hotell med familjen, farmor och kusinfamiljen. Ska gratta farmor, gå på Lena Ph på circus, mysa och så klart så kommer ju man klämma in shoppning :) Nej nu ska jag dyka ner i text om örat och svara på en massa frågor om det.


VAD JAG TYCKER/TÄNKER OM FJORTISAR

Även fast jag själv har haft min period, fast typ ja i 6:an och halva 7:an. Så det var ett tag sen, fast jag var inte riktigt fjortis, jag hade ju inte tusen lager foundation på mig och inte heller "fjortissnacket". Men nu stör jag mig på dom... så jobbigt att höra OMG, och jag bah och då sa han.. ahhhhhh! (jätte tjej skrik) Men det är väl fel av mig att störa mig på dom igentligen, för alla lär ju får vara som dom vill, men kan liksom inte låta bli. Så till er som är det, jag lovar att ni är tusen gånger finare när ni har lagom smink på er, inga jätte push-up tuttar, va helt enkelt naturlig. Och i längden så lovar jag att ni kommer få mycket mer killar, iaf en kille som vill ha nått seriöst och inte en som gör sitt och drar. Lätt att bli sårad då, och sånt är inte kul!


MELISSA HORN ♥



1. Jag saknar dig mindre och mindre
2. Under löven
3. Innan jag kände dig


P L U G G ! ! !

Min dag har typ bara bestått av plugg. Har suttit ungefär sen frya till nu, men har ju haft lite korta pauser. Sen har jag även hunnit med att prata med Fannsan i ungefär en timme. Jag, Linn och Vickan hade vårat idrotts lektion idag, gick ju ganska bra. Men hon kan ju inte förvänta sig hur mycket som helst, jag menar liksom att det var först lektionen man gjort typ i hela sitt liv i idrott, så atte jaaaaaa... Sitter i fotöljen och slappar för tillfället och skrattar åt Berg flyttar in med mamma och pappa. Dr Alban är så jävla skön, hahahah! Ledig på fredag, så imorgon går jag på helg, fett nice då :))

LIVET RULLAR PÅ SOM VANLIGT, MEN I FORTARE TAKT

Fy bubblan vad tiden går fort, kändes som det var sommar nyss. Men vi har snart gått en termin i skolan redan, hjälp! Men eftersom att tiden går så fort så är det ju snart jullov :) Vi satt och gnällde över att vi inte gjorde nått på sommarlovet, men nu då. Händer ju fan ingenting nu förtiden, blir ju lite deprimerad. Nej sommarn vill jag ha tillbaka nu!!! Vanlig dag idag. Upp, skola, hem, plugga, och snart sova. Eller har ju iochförsig hunnit med en promenad, men det är ju oviktigt vetande. Nu ska jag ta och njuta av kvällen och äta något.

Suddig men vem bryr sig liksom. Det är iaf sen grönan i sommras, fina tider det!


FOLLOW ME TO MY SECRET PLACE

Lördagen blev inte direkt som planerat, men hade kul ändå jag! Gäller att göra det bästa av situationen hörrni ;) Kall som en isbit var jag när jag kom hem ungefär vid två, men vad gör det när man kan krypa under tecket? Igår stod det hockey på schemat och dom vann efter det så åkte jag på 20-års kalas, oerhört gemytilgt. Idag satt skolan igång, gudars så trött jag var. Ny elev i klassen, kille vid namn Marcus. Plugg efter skolan och nu ska jag kika på fotbollsgalan med mamma och säkert resten av familjen, men just nu är det bara jag och mamma hemma.


SOMMAREN 2011 I BILDER - JUNI #3

Fannys födelsedag 3 Juni - del 3










I BELIEVE IN MIRACLES

Dagarna går riktigt fort nu alltså. Redan fredag och helg, snart sitter man vid skolbänken igen, jobbigt! Promenad och tandhygienist besök är ungefär det jag har hunnit med idag. Inga hål hade jag och det var ju oerhört skönt. Ikväll tror jag att det blir idoltittande, hos vem vet jag inte men det löser sig, det gör det alltid :) Tror nog att jag ska säga åt mor och far att börja med maten. Är ju trotts allt ganska hungrig.

GOTT OCH BLANDAT

Var som sagt in på Paranormal Activity 3 idag. Sjukt vidrig och läskig, sista delen av filmen så drog jag luvan över ansiktet och tittade ner för det mesta, hahah! Blev dock ingen shopping idag, måste spara mina pengar till sthlm, vill ju liksom inte va pank då. Dagarna går snabbt och snart är lovet över, det är inte mycket som har hänt heller, helgens planer börjar spåra. Men det får fan inte hända, tänker inte titta på en film till på en lördags kväll och somna framför den, nej det tillåter jag inte! Nej men nu ska jag borsta mina tänder oerhört noga, ska till tandläkaren på fredag, så måste sköta mina gaddar jätte bra till dess. Sen ska jag titta på High School Musical och förhoppningsvis somna under filmen.


HAHAHA!



Hahah, dog nästan igår när vi såg den här, av skratt alltså! Satt på helspänn och var berädd på att nått läskigt skulle hända, och så hände det där, hahah!

Jag sitter med en tandborste i munnen och Linn sitter brevid och vi ska snart åka till Fanny, så nu måste jag borsta på.


RSS 2.0