DET ÄR FÖRST NÄR MAN GER UPP, SOM DET BLIR NÅTT NYTT. NÄR MAN SLÄPPER TAGET, TAR MAN STEGET

Idag har det varit en bra dag. Hitta mina ringar imorse som varit borta i ett halvår, sen är det ju helg och så har jag skrattat i massor idag. CamWow gör verkligen mina dagar nu förtiden, hahahah dör av skratt jämt!! Smällt i mig en skål marängswiss nu på kvällsningen, med flickorna, hemma hos Fanny. Fy satan vad jag mådde illa. Uscha! Drog till pellans efter det. Asså det luktar fan där inne, man känner sig sliskig av att bara gå in där. Innan hemgång tog jag, Fanny och Linn en spontan cykeltur på våla. Älskar att man kan cykla nu, man kommer så mycket fortare fram :))) Nu hänger ögonen tungt så jag tar och kryper till kojs nu. Godnatt!

Mina älsklingar sitter där som ska igen. Känns inte tomt längre ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0