* * *

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, både bra, dåliga, roliga och pinsamma saker.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror faktiskt inte att jag hade några, och om jag hade det så har jag definitivt brutit dom.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, men som stod mina vänner nära. 
5. Vilka länder besökte du?
Egypten i en veckan, Tallin en dag.
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Ja, det finns säkert mycket.
7. Vad var din största framgång 2011?
Vet inte, kanske att göra det bästa av situationen även om det var att bli arg eller ledsen.
9. Största misstaget?
Allt skit snack om nära vänner.
10. Bästa köpet?
Lätt val, min iphone.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder skulle jag nog säga, men godsaker kommer nära därpå.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja finns så otroligt mycket som har gjort mig glad under detta år. Men framför allt alla stunder med vänner och familjen.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Avicii's låtar, Vill du ligga med mig då, What are worlds och många mer.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och lär jag säga, alla vi har ju våra stunder?
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Spenderat mer tid med min familj.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Lagt enerig på andras problem.
18. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos mormor sen hemma hos farmor.
19. Bästa boken du läste i år?
Jag läser nästan ingenting, men tror att det lär bli 14 år till salu
20. Vad gjorde du på din födelsedag?
Folk kom hit på dagen och gratta mig, va med familjen och åt hos catta och fredde och sen vandra jag hem hit och spendera hela kvällen med mina tjejer.
21. Vad fick dig att må bra?
Alla sena kvällen med vännerna.
22. Vem saknade du?
Farfar för det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0