IMORGON ÄR DET ONSDAG, SEN TORSDAG, SEN FREDAG OCH HEEELG!

Vill bara ha helg och den kan få vara förevigt. Trött på skolan (östervåla skola). Vill ha nytt, slippa kemi, fysik och alla blääääää ämnen. Är så skoltrött! Skulle ge vad som helst för ett långt, varmt och skönt sommarlov.

Är lite av en mästare på att gnälla när det kommer till skolan, speciellt på tisdagar. Den jobbigaste dagen och matte sista timmen gör mig tjurig och det håller i nästan hela dagen. Nästa vecka börjar nationella, första svenska och även andra svenska. Börjar nog grina om vi får kemi i no ämnet och fysik och biologi. Nej ska nog gå under så jag slipper detta. Nu kan jag inte gnälla mer känner jag, iaf för idag. Heheh. Kom nyss hem från kusin Sara som fyllde... 11? Har ju ingen koll jag, meeen inte så noga.


Den här bilden har underhålligt mig hela kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0