TAKE A DEEP BREATH AND SAY THAT YOU LIKE HER

Ååååå vad jag längtar till utlandsresan i sommar. Orkar inte vänta i ett halv år........ Vill åka nu, nu, nu!!

Vandrade för ett tag sen hem från Ida, i snöstromen. Suck. Varför kommer snön nu för? Den skulle ju ha kommit till jul stannat till nyår och börjat smälta nu..... less jag blir. Heehe. Sisådär jätte chill dag och kväll har det varit. Firade Mille i efterskott på dagen. Tänk vad tiden går fort, han var ju nyss en lite bebis. Åkte hem, laga mat, åt, gick till Ida. Där har jag typ stannat hela kvällen. Gick ut ett tag men det var ju så jäklans kallt så vi vandra tillbaka dit. Nu ska jag titta på The Vampire Diaries och försöka att inte somna så fort jag lägger ner huvudet på kudden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska du åka? Och med vem? :)

2012-01-22 @ 10:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0