LIVET LEKER MED LEENDET PÅ LÄPPARNA

MIN ÄLSKLING FUNKAR IGEN!! :D Så nu kan jag andas och fortsätta med mitt liv. Allt finns kvar på mobilen, säkerhetskopior och jag hand i hand livet ut ♥♥♥ En sak är iaf säkert och det är att jag aldrig mer ska ha lösenkod!!!

Tränade med Malin imorse, hurthurt :) Känner hur träningsverken kommer komma krypande imorgon, men lätt värt alltså. Kommer nog inte säga så imorgon men ändå. Spenderade några fler timmar i sporthallen på eftermiddagen, bandytunering. Slutade med att Harbolaget tog hem det. Dom var värda vinsten tycker jag! Resten av kvällen är ännu inte bestämd. Vi tar det som det kommer så att säga, med andra ord: en lugn kväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0