I'LL NEVER BE ALONE

Här har det varit dött ett bra tag nu, har inte bloggat sen... torsdag? Men ska jag vara ärlig så har inte datorn varit på sen dess.

Fredag: Överlycklig för att det var helg och "d-veckan" var över. Hockey på kvällen. Äntligen en vinst!! Nej vad taskig jag var nu. Nej men det var bra gjort! Tog en tripp i det kalla ända bort till Vickan efter det, helt i onödan. Fram igen och vidare till ishallen. Spenderade resten av kvällen där.

Lördag: Tog bussen till staden vid tio med Linnsan. Brände pengar och kände mig pank. Men allt var nödvändigt. Köpte mig en födelsedagspresent, en långt före födelsedagspresent. Eller inte så långt, bara en månad och typ två veckor. Väl hemma drog jag hem och va hemma ett tag sen vidare till Fanny för tjejmiddag. Har inte skrattat så mycket som jag gjorde hemma hos Fanny på ett jävla långt tag. Senare åkte vi på 18-års ferre. Vilket visade sig vara mycket kul. Nya människor/vänner, gamla vänner, prat, dans, skratt, skratt och skratt. Somna alldeles för sent!!

Söndag: Gick hem från Fanny vid 12 eller nått. Tog en dusch, plugga, tog några powernapar. Gick senare på hockey, vinst för jun med. Bra där! Men det vart inge vidare slut.... Haaha va så trött så jag nästan somna på läkarn. Somnade på soffan vid nio och la mig i sängen vid tio och somnade inte förns elva då.

Idag har jag varit alldeles för trött. Film första timmen, bra start. Prov sista, dåligt slut. Äckel mat serverades i skolan så just nu hungrar jag ihjäl. Laga mat i min ensamhet ska jag nog göra nu, fint de!

Några få bilder sen i lördags




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0