SALTA PASTILLER I MITT ♥



Har börjat med andra världskriget i skolan. Lite sådär smått intressant med Hitler, krig och dagen-d. Skulle helst vilja kalla denna vecka för: veckan-d!! Har så sjukt mycket. Två nationella, matte prov, engelska prov, fyisk läxförhör, inlämning av kemi uppsatsen, skriva låt till musiken, spanska läxa, börja plugga till hk provet som är till måndag nästa vecka. Är säkert något mer, men kommer inte på det nu. Inte för att det är så mycket att plugga till meeeen.... kommer ju vara död efter denna vecka. GE.MIG.HELG. känner jag liksom. Nej men återgå till pluggandet nu så jag hinner med nått mer innan träningspasset, hurthurt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0