GIVE ME A REASON TO MAKE YOU HAPPY

Gillar att denna skolvecka tar slut på torsdag för mig. Ledig fredag, wonderful! Sätter mig ist på tåget till sthlm och globen och AVICII!! Perfekt dag känner jag på mig, hihi :)) Låt det gå fort.

Skola, plugg är en exakt beskrivning på min dag. Gråtfärdig när jag läser det. Ska nog börja kräva lön för att gå i skolan. Barnbidraget räcker inte! Igår skicka jag in min ansöknan till gymnasiet, tog ett tag för mig att trycka på ''bekräfta ansökan'' kände liksom i magen hur nervositen kom. Tänk om jag ångrar mig var den ända tanken jag hade i huvudet i ungefär 20 min. Men som tur är så var mamma hemma och sa att jag kunde ändra mig i maj om det nu var så. Nu sitter jag här och skriver en massa ointressanta saker bara för att, illa.

Kommentarer
Postat av: Lovvisa

Fyris är en riktigt bra skola, maten är dålig men det är den nästan överallt och du kommer inte ångra dig :D Vi ses på fyris gullet!

2012-02-27 @ 21:20:41
URL: http://lovisaerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0