GILLAR DET DÄR MED SKRIDSKOR RÄTT HÅRT

Hahah, har skrattat nu så tårarna rann. Förlåt Vickan men du ser så kul ut på videon när du ska åka baklänges, haaha. Onsdagar får mig på bra humör. Dagen går jätte fort, plus att den gick extra fort idag efter som jag försov mig och missa första lektionen, hihi ups. Skriller för sista gången på idrotten. Det är ju så jävla kul, det bästa med idrotten :)) Ligger för tillfället och hackar tänder, jätte kallt i mitt rum. Förstår inte hur det kan ha blivit så, skumt enligt mig. Ikväll blir det träning, men innan det plugga, plugga och äta nått annat än fläsk och löksås, för det är sååå vidrigt!! Rysningar i ryggraden när jag tänker på det.


Kommentarer
Postat av: VICTORIAAA

Kul att man kan roa andra genom sitt lidande iallafall..........

2012-02-01 @ 18:16:28
URL: http://svanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0