FÖRLORADE DIG NÅGONSTANS DÄR PÅ VÄGEN

Hatar när internet är segt!! Vad har hänt med telia på senaste tiden? Bara krånglar tycker jag.

Uppsatasen idag (nationella) gick super, eller ja tidsmessigt. Det andra vet jag inte. Men hade iaf en timme kvar när jag var klar. Kruddla ner tre och en halv sida på en timme och 40 min, inte dåligt det inte! Nu är det bara muntliga kvar sen är vi helt klara med svenska nationella, grymt skönt. Resten av skoldagen tittade vi på film, fatta typ inget av den, handlade om andra världskriget gjorde den iaf. Sen var det bara spex timmen kvar, och den är ju så chill som den kan vara. Plugg och mysigt runt i mammas morgonrock är det jag har hunnit med sen jag kom hem, vilket jag kommer försätta med. Eller inte pluggningen, utan mysa runt i mammas morgonrock. Fast kom på nu att jag inte har tittat nått på matten och det är matte prov imorgon så lär väl gör det med då innan man kan sätta sig i soffan, för att sen lägga sig och somna där. Det är så skönt att sova lite i soffan på kvällen.

Att bilder på familjemedlemmar kan få en bra bra humör är väl underbart det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0