EN VECKA, 7 DAGAR, 168 TIMMAR, 10080 MINUTER, 604800 SEKUNDER

Lov, hur underbart är inte det liksom? Ska inte tjata om det tänkte jag, för det har väl alla andra redan gjort. Men lärde bara skriva det. Trodde lov va till för att vila från skolan, men inte då. Känns som jag har tagit med mig hela mitt skåp hem, palla! Igår tog jag lov, hade tacomys med mamma och Fanny. Senare åkte jag och mor hem till Catta och Fredde för att fira Ludde. Va där hemma ett tag sen gick jag till Fanny och dog av trötthet. Allmänt seg dag. Nyss hemkommen, eller nyss och nyss kanske en halv timme sen men iaf, från gymmet. Matt i kroppen. Tror att min hals tog lite hårt på det, känner att det kliar och svider lite i den. Men skit samma, hard work!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0