DE GER MIG RYSNINGAR I HELA RYGGRADEN

Drömde världens jävla mardröm inatt, den handla om ormar. Nu tycker säkert ni att det låter jätte töntigt men ormar är min största fobi och jag verkligen hatar dom!! Vaknade iaf av att jag låg och sparka i luften. Det var nått nytt, har aldrig vaknat så. Antar att jag skulle sparka ormen eller sparka av mig den. Usch jag bara ryser i kroppen så nu får det va nog med det annars kommer jag inte våga mig ur, ur sängen imorgon igen. Får ju för mig att ormarna ligger under sängen och bara väntar på att få bita mig när jag sätter ner foten.

Nu på kvällen så har jag varit i ishallen och kikat på a-laget, 9 - 1. Applåder applåder, hihi. Efter det gick jag hem till André med alla andra och titta på BB. Haha så jävla sjuka människor det finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0