APPROPÅ INGENTING SÅG JAG EN RÄV PÅ VÄGEN HEM

Ja då kan man säga att denna helg är slut då. Börja börja längta efter nästa! Jag och ledighet, vi är liksom very tajta. Igår var jag i ishallen och gled runt på ett par skridskor, hihi det är ju så kul :)) Idag har det vart hockey. Våla förlora, inte bra inte! Gick till Linn efter maten och ja gjorde ingenting, kollade på melodifestivalen. Vilket jag tycker har spårat lite. Men måste ju säga att Loreens låt var riktig bra. Ungefär runt ett taget gick vi till Frilla där det var fest, eller ja fest kan man väl inte kalla det. Men trevligt var det och kul hade jag. Klockan är snart halv fem och jag måste verkligen ta och sova nu. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0