WE'RE GONNA ROCK THE WORLD

Igår hände inte ett piss. Satt hemma hos Fanny i mörket i en timme. Earht Hour, det var ju rätt mysigt ändå. Lyssa på bubbels - rock the world, och jag och Ida digga och tänkte på en massa barndomsminnen. Var hemma vid ett, kvart över ett och slockna vid två eller nått. Idag har jag varit en duktig flicka. Tog med mig Ida på en springtur, jobbigt men det kändes bäst efteråt. Ställde mig och strykte sen, fast det mot att jag fick 200 kr. Pelle och Marcus kom över och fira mig i efterskott. Så bara idag har jag blivit 400 spänn rikare. Utmärkt till stats besöket jag och mina vänner ska ta imorgon. Känns bra att inte behöva ställa klockan imorgon, fast det kanske jag behöver iaf kom jag på nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0