WE FOUND LOVE IN A HOPELESS PLACE

Just nu är jag så hungrig så jag skulle kunna äta en häst, gris eller ko och mamma och pappa har inte ens börjat med maten. Dom är inte ens hemma. Fredag/lördag med laget blev riktigt roligt. Två matchen och två vinster. Andra vinsten blev mot Tärnsjö, 10 - 4 :) Men jag ska inte vara taskigt och dryga med det. Första matchen var jag bänkvärmare hela matchen, HELA! Men igår mot Tärnsjö så fick jag spela hela andra halvlek. Skönt att få speltid. Annars igår satt jag hemma hos Fanny i hennes soffa och bara dega. Tråkigt men hade inte så mycket energi till annat. Idag har det varit en sådan här ovärd söndag. Tränat, städat och pluggat lite grann. Söndags ångest? Ja, fast inte lite mycket som annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0