OUR HEART IN BIG AND SMALL WAYS, WILL KEEP THE LOVE THAT KEEPS US STRONG

Vette tusan vad jag snacka om imorse, trött som satan var jag när jag satt vid köksbordet i väntan på att gå till skolan. Jag kommer inte alls bara plugga och träna den här veckan. Har knappt nå plugg den här veckan plus att jag ska på körkortskurs imorgon och idag ska jag hem till Vickan och fira henne i förskott. Så imorse var jag lite av en virr höna. Eller det har jag nog varit hela dagen. Jag och några av mina classmates virra bort oss i skogen på orgenteringen. Var en riktig befrielse att se adolfsängen och komma ut i spåret igen. Gillar inte skogar och sänkmark. Får för mig att det ska komma upp en orm ur varje hål jag ser. Iaf sen jag kom hem så har jag kikat på gårdagen bb, missade det igår. Sen har jag bara suttit och slappat framför datorn vilket jag har tänk fortsätta med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0