PÅSKDAGEN

Säger glad påsk i efterskott eftersom det inte blev något bloggande igår. Hade fullt upp kändes det som fast jag igentligen inte hade det. Åkte ner till farmor vid tre och spenderade hela kvällen där med fam Nordqvist nr 2. Alltså min kusin, farbror och ingifta faster. Märks att det var rätt länge sen jag träffade dom. Jag och Lovisa hade dussin av saker att prata om. Önskar ibland att dom inte bodde sju mil bort. Hon är bra att ha i nödsituationer och det har jag ingen nytta av när dom inte bor i Våla... Letade efter ägg gjorde vi också såklart, eller ja vi skulle hitta en sak och när vi hade hittat den saken fick vi vårat ägg. Ledtråden blir verkligen bara svårare och svårare för varje år som går. Idag har jag verkligen inte gjort ett skit, ska nog ta och klä på mig och höra med tjejerna vad dom gör. Ha en fortsatt trevlig påsk readers :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0