NYA PJUCK

Långhelg är det ja, mitt i långhelgen är det idag kan man säga. Jag har inte gjort ett jota den här helgen. Somna på soffan vid tio i fredags. Åkte till stan igår med familjen. Köpte nya fotbollsskor :)))) bowla och käka på Texas Longhorn. Kände mig väldigt duktig igår för jag slog mina två första spare i hela mitt liv utan väggar för rannornar. Kom hem somna i soffan vid halv elva. Idag är det söndag och seriepremiär. Kommer förmodligen att spendera mesta delen av matchen på bänken. Men jag är glad att jag ens är uttagen. Yngst i laget och börjde spela nu i vår efter ett års uppehåll. Tagga till måste jag ju göra ändå. Så musiken dunkas i mitt rum just nu. Ska nog gå ut och hjälpa mamma och pappa och kratta eller nått. Ut i det vackra vädret ska jag iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0