KÄNNER DU LYCKAN GENOM SORGEN, JAG HAR INGET MER ÄN MINA TANKAR

Känner att jag inte riktigt varit en höjdare på att blogga den här veckan, och det lär väl inte bli bättre nu till helgen heller. Men det gör mig inget för jag ska spendera resten av dagen/kvällen/natten och lite av morgondagen med laget. Ska bli riktigt roligt faktiskt. Hoppas att jag får lite speltid också. Har typ inget att tillägga. Kan ju säga att jag var på körkortskurs igår och jag började titta på klockan efter en kvart och vi satt där ungefär tre och en halv timme. Sjukt långtråkigt, hade lite svårt att sitta still också. Men nu ska bara övningskörstillståndet skickas in och så ska jag kolla synen. Sen är jag "fit for fight" bakom ratten. Lovar er att första gången jag kör kommer jag få motorstopp 25 ggr + 3 ggr till. Nu måste jag nog rappa lite. Äta och packa innan halv sex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0