DÅ FINNS DET INGEN SOM TAR EN, MAN ÄR KUNG KUNG KUNG I BAREN

Nöter valborg listan som jag och mina väninnor satt ihop i lördags. Finns även några The Playtones låtar på den, så vi lär oss dom tills 5 maj. Vallen två gånger på en vecka, mycket att se fram emot nu. HAPPY!! Känns som allt har trappats ner med skolan. Pluggar typ aldrig längre, eller jo läxor. Men har inte så mycket prov kvar. Sen ett äckel biologi arbete, som jag kommer spy på, kvar. Nationella så klart också, men dom kan man ju inte plugga så mycket till. Så jag tar det bara lungt för det mesta på dagarna nu. Beställde ett par svart shorts igår, så nu vill jag verkligen ha sommar och bara chilla runt i dom och andra sommar kläder. Inte bra att prata om sommaren nu när det inte är så värst långt kvar, får för mycket sommar feelings då och inser att jag måste vänta i en minst en månad till. Snart ska jag hoppa på cykeln och trampa iväg till miss Svinghammar.

Tänk när man blir så här brun om benen. Då mår jag bra :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0