FOTBOLLSTRÄNING

Vid sju taget drog jag iväg på min första fotbollsträning på mer än ett år. Var lite nervös faktiskt, men jag tyckte det kändes rätt bra ändå för att vara första gången. Sitter dock ännu nervösare på min säng just nu. En träning och jag ska vara med och spela mot Tärnsjö imorgon. Aaaa så, så ligger det till. Kommer ju börja på bänken, kanske till och med inte spela nått, men ändå liksom. Första träningen på mer än ett år och så ska man spela match dagen efter. Så jag ska väl ta och hoppa i säng nu så man får sova riktigt. Måste ju vara pigg imorgon vare sig jag spelar eller inte. Kan ju inte komma med påsar under ögonen till samlingen liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0