DOM 999 SAKER JAG ALDRIG SKULLE GÖRA, DOM VÄGS UPP AV 999 VÄRRE SAKER JAG GJORT

Dessa sena nätter på helgerna gör så att jag blir allt mer trött på vardagarna, men det gör ju inget igentligen. Efter film och bb tittande hemma hos Ida igår så gick vi hem till Johan och var uppe på magasinet och spelade pingis, eller inte jag då. Jag satt med tre filtar och två jackor men frös ändå. Tror att jag och Ida fick i oss lite för mycket socker, skrattade åt allt och inget ett tag. Efter många om och men i em så tog jag mig till gymmet och tränade, älskar känslan man har efteråt. Det känns så bra! Nu ikväll har vi varit hemma hos Adam och kikat på tv hela kvällen, sov en blund i soffan med. Men det var väl bra det så slapp jag se lite av The Grudge. Varit hemma nu i 20 min kanske, har iaf hunnit med att äta nattfika, o'boy och rostade mackor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0