CALCUTTA, I'M A TAXI DRIVER MAN

Idag har jag känt mig effektiv, eller från kl två ungefär. Innan det låg jag på altangolvet, invirad i täcket, med pappa och titta på gamla foton från när jag och Jacob var små. Hahah, jag dog av skratt när jag såg vilka frisyrer och kläder det var på den tiden!! Efter det började min effektivitets tid. Tog en spring tur med moder, eller jag sprang ifrån henne från början så man kan säga att jag sprang själv. Efter det byggde jag på min träningsvärk i magen med några situps men insåg att det inte skulle göra till någon nytt för att det gjorde så ont. Sen började jag med frågor till kemiprovet, blev klar med dem och började med matte läxan och blev klar med den. Nu sitter jag och chillar framför tv med familjen och kikar på Brynär - Skellefteå. Håller tummarna för att Brynäs tar hem skiten idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0