WIHT YOU BESIDE ME I NO LONGER FEER

Dåligt med bloggning men de är ju så att jag har endel i skolan just nu. Så datorn är knappt på om dagarna. Men de har inte hänt nånting sen jag skrev sist, har varit till stan och gått på bio, världens dåligaste film var de! Varit till stan igen för att spela bowling och fira mormor, gått på hockey osv. Inte så där jätte intressanta saker att veta. Idag hade vi fridrottsdag i skolan, och ja de gick väl ganska bra, men en sak är säker och de är att jag suger riktigt jävla hårt i att hoppa höjd! Pinsamt dåligt ju. Hade första delen av engelska provet idag och de va lite svårt, speciellt fråga fyra på läsförståelsen. Proaen är bestämd och jag ska va med pappa en hel veckan och lägga kakel och foga, hiho ska någ bli skoj! På fredag är de studiedag, en dag extra helg är ju inget man tackar nej till :)) Nu är de idol och de ska jag se så vi höres då!

Nya kassetbandsskyddet jag har pyntat min iphone med, fint va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0