HELG ÄR NÅNTING SOM ÄR UNDERBART

Det vart en jätte tidigt kväll för mig igår, med betoning på kväll också, eftersom det vart så tidigt. Somnade i soffan runt halv tio, så nu är jag vaken och pigg och klockan är bara 07.36, det snackar jag tidigt för en Lördag. Åkte in till stan med Ida, Fanny, Linn och några killar igår. Mycket trevligt.. heheh! Fick iaf med mig hem 2 koftor, en kavaj och en halsduk. Idag blir de först hockey, hihih äntligen börjas de, tänk va mysigt och sitta i en ishall och titta på hockey :) så jag har läääääängtat! Efter hockeyn vet jag dock inte vad som hittas på, nått roligt hoppas jag :) Nu ska jag slå på en film och kanske äta lite frukost, eller så väntar jag tills dom andra i familjen har vaknat. Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0