BALLERINAKLADDKAKA + MJÖLK = MUMMMMMMA!

Tjenixen! Musikprov och oförberätt prov i spanska hade vi idag i skolan och de gick ju finfint de. Känner att jag har hunnit med en del efter skolan. Sprungit, duschat, vart till banken, lagat mat och pluggat. Är dok inte riktigt klar med pluggningen, har suttit i typ en timme nu och nött in en text till tekniken i skallen, och nu sitter den bra. Har so:n kvar nu, men den lär man sig på nån minut. Har även ätit ballerina kladdkaka doppat i mjölk här hemma i min ensamhet. De är ju för gott de alltså!! Imorgon ska jag till staden för lite höstshoppning, och de gillas starkt! Nu ska jag ta tag i so:n sen blir de Robinson för fullar muggar ;) Hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0