VAD JAG TYCKER/TÄNKER OM FACEBOOK

Jag är inne på facebook flera gånger om dagen. Så fort jag inte har någonting att göra så går jag in på facebook på dator eller mobilen. Nästan så att det är beroende framkallande, eller ja det är det... Det jag tycker är roligt med det är bilder folk lägger upp, eller skriver något inlägg ibland, själv skriver jag nästan aldrig något. Men att skriva flera inlägg om dagen om sina "problem" det är bara irriterande. Vem bryr sig om en har bråkat med en vän, eller vad någon har för problem. Det kan man ta med sina nära ist tycker jag. Det är inte så att jag hatar de som gör det, utan att se inläggen ploppa upp varannan timme, till slut blir det för mycket och man blir irriterad. Anledning tror jag är att man vill ha uppmärksamhet, och det är inget fel på det. Men då kan man ju uttrycka det på ett annat sätt tycker jag än att skriva nånting som den tror att nu kommer alla tycka synd om mig. Det är de nära som tycker synd om er och inga andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0