KÄRLEK OCH HAT GÅR ALLTID HAND I HAND

Händelserik eftermiddag igår. Men prat och tårar lörser allt ♥ Det blev idol tittande hos Vickan igår och sen vidare till André för att titta på Paranormal Activity. Även fast jag sov en kvart av filmen och det var andra gången jag såg den så är den så jävla vidrig. Blir förmodligen andra filmen idag, men jag vet inte riktigt. Måste ju se den innan onsdag, ryktas om att vi ska se trean på bio då, eller ja vi ska det. Men vette fan om jag vågar. Kommer säkert banga på tisdag, hahah!. Hockey vid tre och middag hos farmor för kusinen min är på besök :) Så det kommer att blir en mycket bra start på lovet.

Suddig den blev, men det gör ju inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0