REGRETS AND MISTAKES, THEY'RE MEMORIES MADE

Då var proveckan över och måndag är de back to school, tråkigt men sant. Idag målade vi och sen åkte vi och tjocka oss på donken. Var hemma vid typ halv elva. Chill dag, jag vet!! Hjälpte pappa att städa när vi kom hem, hela huset, inte illa va? Har målat naglarna gråa och slappat framför televisionen sen dess och nu håller jag på att ladda ner The Switch och efter den är klar ska jag ladda ner Desert Flower. Så då har jag två filmer att titta på när jag har tråkigt. Ikväll blir de idol oss Fanny. Slapp kväll, men väldigt behövligt. Har aldrig varit så trött som jag varit den här veckan. Men Fannsan gumman är sjuk så jag hoppas att jag inte nyser eller hostar mig i ansiktet så jag blir sjuk. Pussssss då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0