NYTT, FAST ÄNDÅ INTE

Nu har jag gjort en ny design, som ser likadan ut. Hihi, men tyckte om den här så, så blev det. Men om menyn åker ner efter varje inlägg (som den gjorde) så bilr jag arg. Chill skoldag idag måste jag säga! Fruktsallad och glass på spanskan, inte illa det inte :) Spanskan har vart väldigt nice hela veckan. Har praktiskt taget inte gjort ett skit. Översatt lite text på google translate och skrivit ner på ett papper. Imorgon är det matte prov, känns som om det kommer att gå herke ungefär då. Men jag ska fan få VG!! Sen är det LOV! Ghaaaaaa vad skönt, längtar som en get på en grekisk äng :))) Nej men måste plugga lite matte innan maten, för sen ska jag till Vickan och kika film, pöss på det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0