GYMNASIEVALET NÄRMAR SIG MED STORA STEG

Imorgon ska vi på gymnasiemässa med skolan, blir även kvar i staden med flicksen för lite shoppning. Slutar sisådär elva, så de är ju rätt nice de! Gymnasivalet är ju lite skrämmande eftersom de gäller att man väljer rätt, men jag har iaf kommit fram till vad jag ska söka, hoppas bara att jag håller kvar vid det nu. Vilket jag tror att jag kommer :)

Vallen i lördags sög bajskorv!!!!!! Jätte lite folk, ingen dansa och tidig hemgång eftersom att de var bara blää, men de va iaf två kära vänner som fick mig att skratta. Ont i fötterna fick jag oxå, hehe! Negativt, jag vet. I Söndags tog jag inte av mig pyjamasen och sov ungefär till tre. Men de behövdes verkligen, praoen tog kol på min sömn. Annars nu av veckan så har vi tjejer bevistat att vi är bättre än killarna i klassen på både killerboll och kung, hiho tjuriga blev dom oxå. Att dom inte bara kan erkänna att vi tjejer är bättre och smartare. Bio blir det ikväll, Svensson Svensson. Hahah hoppas att de är lika rolig som den första, för den kan jag skratta sönder till, iaf när han cyklar genom häcken, hahah! Känner att de blev lite långt nu, så vi sätter punkt här nu dååååååååååå, puss på lillfingret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0