LET IT SNOW

Årets första snö föll på första advent, så passande :) Snön har jag ingenting emot, men slask däremot! Igår när jag vandra hem från bion, så var jag dyngsur som fötter för att det var slask, vill inte ha det!! Men idag verkar det ju va bättre när jag tittade ut genom fönstret, slask var det iaf inte :) Bion jag var på var Breaking Down part 1. Faktiskt så var den riktigt bra. Hade inte direkt nå förväntningar på den, och det är alltid bra att man inte har det. Men det var några stunder jag höll på att dö, för att det var så töntigt! haha. Vart en hemma dag för mig idag. Sov så jävla dåligt i natt. Så fort jag rörde på mig vakna jag, vilket ungefär var, var femte minut kändes det som. Mat nu!


Kommentarer
Postat av: VIIIIIIIIIICKAN

Jag veeeeeeeeeeeeeeeet. Men har löst det!! du ska få pengar för avicii typ inom veckans slut :) HJÄLP MIG MED BLOGGEN??

2011-11-29 @ 19:25:41
URL: http://svanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0