YOU SAY THEM OUT LOUD, THOSE WORDS

Hejhej! Denna dag har jag varit vid Fannys pool med boysen hela dagen, eller inte hela för jag oljade innan jag åkte dit och sen har vi spelat vollyboll, börjar bli gå lite bättre, om vi spelar några gånger till så kommer men ju sluta som proffs, eller inte........ Är iaf klar med oljningen nu, så snart är jag 2000 kr rikare, mmmmm vad de känns bra!! Nu ska jag förflytta mig in till badrummet och borta håret sen ska jag sätta på mig andra kläder oxå. Men efter de ska jag åka nånstans, vet inte riktigt vart mina flicks är, men ikvälll sitter vi fast spikade framför en film hemma hos Vickan, vilken vet jag inte. Nej men nu ska jag sätta fart här.
HEJDÅ!

Jag och mina godningar till flickor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0