I FOREVER KEEPING MY ANGEL CLOSE

Ny duschad och fräsch är jag nu, de känns ju en aning bra de! Linnans födelsedag var de igår, så vid halv nio drog vi dit och åt tårta. Appråpå tårta, Linns mormor gör dom godaste tårterna i världen!! Senare på kvällen på åkte vi till ille och ja hahah, blev avsläppta lite fel. Men de är sånt man får räkna med ibland. Men lite typiskt att de ska börja regna när vi står på vägen och inte vet vart vi ska, hahah komiskt! Hemma var jag nog vid halv tre eller senare. Har ingen aning om vad som skas hittas på idag, men en sak vet jag och de är att de blir en tidig kväll för mig eftersom jag ska upp typ kvart i sju, tungt!! Men skit i de, ska man på Bajen match så ska man! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0