HAPPY THOUGHTS!

Känns som om man inte är hemma så mycket så här tids på lovet. Har befunnit mig i Skutskär i två dagar men är nu hemma, borta bra men hemma bäst! Igår så tog jag, Elin och Lovisa bussen till Gävle för att gå på sommar kväll, va väl inte så där jätte roligt, men ändå.. ;) Annars så har vi bara mysigt runt. Nu känner jag att de lukar grillat och jag hoppas att maten är ready snart för min mage börjar kurra och så hoppas jag att min bror kommer hem snart så vi kan äta, om han inte redan är hemma, jag har ju ingen koll jag.. hahah! Ikväll vankas de filmmaraton hos Vickan med bara tjejerna, hur najs är inte de liksom? Bilderna får ni en annan gång, har ingen ork att ladda upp dom nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0