SÖÖÖÖÖTNOS!

Ja då var man hemma igen, eller jag va hemma igår mitt på dagen men jag hade inte orken att blogga då för jag ville träffa mina underbarlingar till vänner. Båtresan till Tallinn och hem va mer än okej. Ganska så jätte roligt hade vi, men dock inte på nätterna, fy fan va de skaka i hytten.. Själva staden Tallinn va väl kanske inget för mig, men de kanske va för att de va lite dåligt väder. Va inte speciellt sugen på att ta kort heller, så de vart ju inte så jätte många kort. Kvällen igår spenderades på lunda framför en eld, gud så mysigt de va!! Tog mig ut och sprang för ett tag sen. Aldrig mer långt uppehåll, fy faaaaan va segt de gick!!!!! Ikväll vankas de sovning i tält med allihopa, och de är ju inte mer än rätt de! (Y) Duschen kallar på mig. PUSSPUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0