LIPS THAT FELT JUST LIKE THE INSIDE OF A ROSE

Hejhopp! I lördags hamna vi hemma hos Theo på kvällen, fest är nog inte de rätta ordet. Men trevligt va de! Nån jävel snodde Fannys mobil, så vi leta efter den i typ hundra år på kvällen. Den är fortfarande inte uppfunnen. Så om ni hittar den eller har hittat den så får ni gärna lämna den till mig eftersom lyllosarna Ida och Fanny befinner sig i Rhodos förtillfället. Igår va en väldigt slapp dag, bara låg och titta på film, va nog inte ut utanför dörren nånting. På onsdag sitter man vid skolbänken igen..... vill inte! Men de ska bli ganska skönt ändå att komma in i de vardagliga livet, hahahah! Springrunda är de enda jag har hunnit med idag. Men efter maten så pallrar jag mig iväg till Vickan för lite filmtittning. Ha de fint!

CALIFORNIA KING BED - RIHANNA

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU BORDE BÖRJA BLOGGA MERA,DU BLOGGAR JU TYP INGET ALLS !

2011-08-15 @ 19:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0