FÖDD BAJARE, ALLTID BAJARE ♥

Jag dör på dessa lukter som kommer fram när snön smälter, luktar inte gott ute eller! Ibland undrar man ju om det är nån äcklig jävel som har satt sig och skitit ute bara för att liksom. Usch! Huvudvärken har inte släppt än. Hatar verkligen att ha ont i huvudet, jag som skulle träna idag........ Eftersom det sket sig så tog jag med mig matte böckerna till Fanny och satt där och gjorde lite uppgifter, men åt mest glass. 15 glassar på fem tjejer är bra gjort. Mådde dock inte så bra efter mina 3 glassar. Hahah vad tjocka vi är. Senare tog vi oss en chill prommis. Så skönt med frisk luft när man har ont i huvudet. Ska nog ta och kluddra lite på lägenheten nu, fast behöver ju igentligen göra svenskan. Får se hur de blir, slutar väl med att jag lägger mig i soffan och låter bli att göra nått av de.

Sover som en gud med den här över huvudet. Finaste tröjan jag hade när jag var bebis iaf :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0