HADE FÅTT UPP HOPPET, MEN NU ÄR DET BARA EN ÖNSKEDRÖM

Tog mig en springtur i det fina vädret imorse. Gud så skönt det var. Brände av hetta i ansiktet liksom :)) Nu är det verkligen vår. Det märks på mitt humör också, eller nej det gör det inte kom jag på. Jag och mamma stog och skällde lite på varandra för någon timme sen, eller det var mest jag som skällde, och nu har jag lite dåligt samvete över det. Stackars mamma! Kan inte vara lätt att ha en tonårsflicka i hemmet som gör lite hur hon vill. Ikväll kommer mina vänner hem hit och fikar. Vi ska nämligen fira mig i förskott. Hur kommer det sig att man aldrig är kaksugen när det är en själv som ska firas. Det kan man ju sitta och grubbla på liksom. Senare får vi se vad som händer. Som det ser ut nu ska vi hem till Vickan. Men vi får väl á se vart vi hamnar. Igår startade vi helgen med att vara barnvakt åt Bianca. Söttös är vad hon är! Full fart hela tiden så man blir lite trött efteråt. Men ha en wonderful lördag people :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0