IT'S HARDER THAN YOU THINK

Det finaste med helg det är att det inte gör ett dugg att man är vaken vid denna tidpunkt, hihi lite busigt ändå. Efter skolan hosta och snörvla Ida och jag ikapp hemma hos henne. Bakterierna har tagit över min kropp och givit mig en rejäl förskylning. Kliar i halsen, täppt, kan inte andas, huvudvärk. Aaaa men jag ska inte klaga, bara på att jag inte kan träna imorgon, surt! Bestämde oss för att titta på bb hemma hos Vickan ikväll med några pöjkar och efter det blev det en film. Sjunde sinnet tror jag den hette. Men iaf så såg jag inte direkt så där super duper mycket av filmen, tog mig några powernapar, heehe. När filmen tog slut så åkte vi till Pellans och käka, gudars så gott med lite fet mat. Haha vad tjock jag lät nu. Men sedan efter det så bestämde de andra sig för att jävlas lite med mig och Ida (rädda som vi är) så vi åkte runt i Harbo och Våla och titta på ghosthouses och de berättade att det hade mördas människor där och att de gick runt och gjorde det, det och det. Vidrigt! Fast även hur rädd jag är så kan jag inte låta bli att skratta åt det, hahah ja shit alltså! Det är så drygt att vara på skratthumör när man ska sova och är själv. Men jag ska väl försöka ta och sova nu. Kommer förmodligen vakna med en torr mun, drygt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0