DO DO DO DO-THER-TUM

Skärtorsdag, heter det skärtorsdag? Nu blev jag jätte osäker... Men iaf, idag är det första dagen på påskhelgen, eller det visste ju alla redan. Påskkärringar kommer och snor godiset, hoppas det blir nått kvar till mig. Fast det vet jag att det blir. Fick spela lite igår på matchen, eller nästan hela andra halvlek. Och ja, jag gjorde mina misstag, men kan ju inte heller räkna med annat när man inte spelat på mer än ett år. Men vi vann med 1 - 7 och det var ju mer än nice :) Trodde att jag inte skulle kunna gå idag, men mesta delen av träningsverken måste ha försvunnit under natten, skönt! Annars idag så har jag läst. Japp ni läste rätt, jag läsa. Det händer en gång per halv år, alltså hemma. I skolan blir man tvingad, fast är iförsig tvingad nu också... skolarbete på ett lov, känns illa. Senare får vi gäster och jag sticker på fotbollsträning så jag kommer få sitta och äta grillat ensam sen, men igentilgen, vad gör det?

Hade talang för att rita redan som två-åring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0