BLOGGNING FRÅN MOBILEN

Hallådär! Nu är mina pinglor hemma! :D nyblivna negrar är vad dom är och de är ju rätt orättvist! Men jag är glad att dom är hemma :)) Idag har varit en tröttsam dag, imorsé va jag så trött på sista lektionen att de va jobbigt att skriva, men annars så har de gått bra och segt. Efter skolan så tog jag mig till Fanny och snacka lite skit med henne, Linn, Vickan och Martin. Nu är jag hemma och har ont i magen, det känns som jag behöver äta men när jag gör de blir de värre :( Får hoppas på att de blir bättre om imårn. Nu kanske jag ska fortsätta med biologin som jag har suttit med ett tag nu, men bara kanske, tror att jag ska titta på svenska Hollywood fruar ist. PUSS PÅ HANDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0